|

برگزاری جشن انقلاب و همایش تبیین دست‌آوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در موسسه آموزش عالی شمس – ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

در پنجمین روز از دهه فجر ۹۷ و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جشن انقلاب و همایش تبیین دست‌آوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در موسسه آموزش عالی شمس برگزار گردید.
تالار اجتماعات شقایق‌های شمس در این جشن باشکوه، شاهد حضور پروفسور علی اکبر رجبی ریاست محترم دانشگاه، اعضای هیات رئیسه و استادان و مدیران دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان گنبد کاووس، مهندس کریمی معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس، مهندس کریمی مدیرکل محترم اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، هنرمندان شهرستان و جمعی از دانشجویان بود.
در طی این همایش، امام جمعه محترم شهرستان به گوشه‌هایی از دست‌آوردهای عظیم انقلاب و نظام اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف مانند فرهنگی و اجتماعی، و نیز پروفسور رجبی به دست‌آوردهای فاخر آموزش عالی در سطح کشور و منطقه و شهرستان اشاره داشتند.
همکاری مسئولین اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبد کاووس و هنرمندان گرامی در برگزاری نمایشگاه در حاشیه این همایش از بخش‌های جذاب و قابل تقدیر بود.

نوشته‌های مشابه