نمایش نوار ابزار

معاونت آموزشی

یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
دکتر محسن خسروی

دکتر محسن خسروی

معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آموزش عالی شمس

در سال ۱۳۶۲ در شهرستان شاهرود متولد و تحصیلات خود را در همان شهر ادامه دادم. تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان نمونه دولتی علامه حلی در سال ۱۳۸۰ به پایان رسانده و درسال۱۳۸۱ تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی برق- قدرت در دانشگاه صنعتی شاهرود مقطع کارشناسی آغاز نمودم. در سال ۱۳۸۵ موفق به گذراندن دوره کارشناسی گشتم. در همان سال به مقطع کارشناسی ارشد با گرایش قدرت در دانشگاه صنعتی شاهرود راه یافتم. این دوره را نیز در سال ۱۳۸۸ با معدل ۱۸٫۷۵ و با رتبه اول، به پایان رساندم. همچنین در این سال با ارائه چندین مقاله ISI ، ISC  و کنفرانس به عنوان دانشجو پژوهشگر انتخاب شدم. در سال ۱۳۸۸ با شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری مشترک دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه صنعتی امیرکبیر با کسب رتبه اول موفق به راه یابی به دوره دکتری در گرایش قدرت_سیستم گشتم. دوره دکتری را با کسب درجه عالی(معدل ۱۹٫۱۰) با موفقیت گذرانده و در طول مدتتحصیل نیز در صنعت فعالیت داشتم.

تعدادی از پروژه های اجرایی:

  • ناظر در پروژه راه اندازی و نصب پست و خط ۲۰ کیلو ولت دانشگاه آزاد شاهرود
  • نظارت و مشاوره و طراحی کارخانجات سوله طبرستان و پروفیل سازان
  • طراح و مشاور اجرا در تاسیسات برقی کارخانه دخانیات ساری
  • مشاوره، طراحی و نظارت پروژه های بهره برداری شمال غرب تهران
  • طراحی و نظارت ساخت بیمارستان تخصصی ۱۶۰ تخته خوابی فاطمیه شاهرود

طرح پژوهشی:
نقشه راه رانش الکتریکی شناورهای زیر سطحی در پژوهشکده شناورهای زیر سطحی کشور به عنوان همکار آقای دکتر احمد دارابی

  1. ” Neutral Point displacement of A Transformer in the Transient State” TPE-2009,Spain.
  2. ” Inrush Current Modeling Using Preisach Model”, TPE-2009,Spain.
  3. “Transient Performance Prediction of Transformers by a Nonlinear Multi-values Hysteresis Model of
    Priesach”, WASJ Journal, V6, 1287-1297, 2009.
  4. “مقایسه مدل پریساچ و مدل هدگدون در مدلسازی رفتار هیسترزیسی” ، بیست وچهارمین کنفرانس بین المللی
    برق، PSC2009 ، تهران.
  5. “Inrush Current Analyzing in the Transformers Based on Preisach Model”  TPE Journal, V 1, 48-53, 2009.
  6. ” Transient Voltage of Neutral Point in the Three Phase Transformers ”  TPE Journal, V 1, 34-38, 2010.
  7. “Designing Power System Stabilizer Using Improved PSO Method to Reduce Low Frequency Oscillations”,
    ICTPE 2011, TR Northern Cyprus.
  8. “Chaos and Stability Analysis of Power Systems”, ICTPE 2011, TR Northern Cyprus.
  9. “Designing a robust controller for doubly-fed wind generator”, TPE 2010, Tabriz.
  10. “Designing of mixed H2 and H∞ controller for doubly fed induction generator”, TPE 2010, Tabriz.
  11. “Design of SVC controller Based on Fuzzy Logic for Damping of Low
    Frequency Oscillations in Power Systems”, ICEE2008, Japan.
  12. “Intelligent Transport System Based on Genetic Algorithm”, WASJ Journal, 6 (7): 908-913, 2009.
  13. ” Impact of the Core Hysteresis Characteristic on Power Quality of a Transformer with Non-Linear Load”
    , IEEE PES Transactions on Power Delivery, under review.
  14. “Optimal power system stabilizer design to reduce low frequency oscillations via an improved swarm
    optimization algorithm”, TPE Journal, V 4, 24-33, 2012.
  15. ” تخمین حالت تخمین حالت مقاوم در سیستم‌های قدرت به کمک آنالیز اجزای اصلی اطلاعات اندازگیرها” ، بیست وهشتمین کنفرانس بین المللی برق، PSC2013 ، تهران.
نام و نام خانوادگیسمتشماره تماس : ۱۶-۰۱۷۳۳۳۸۹۷۱۱عکس پرسنلی
محمد علی قزل سوفلوکارشناس آموزشداخلی ۱۱۹محمد علی قزل سوفلو
طاهره قزل سوفلوکارشناس آموزشداخلی ۱۱۸طاهره قزل سوفلو
مصطفی سنچولیمسئول امور کلاس هاداخلی ۱۱۷مصطفی سنچولی

شرح وظایف اداره آموزش

  • ارائه خدمات آموزشی امور مربوط به تعهدات از قبیل: مرخصی تحصیلی، تائید درخواست گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان، بررسی و نظارت بر گزارش های فراغت از تحصیل و اعلام آن به امور دانش آموختگان، اعطای فرصت ارفاقی، انصراف از تحصیل دانشجویان
  • پایش و نظارت بر روند تحصیلی دانشجویان و حسن اجرای آئین نامه ها و مقررات مربوطه و ارائه گزارشات ادواری .
  • سیاستگذاری، برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه و گسترش دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف از طریق برآورد ظرفیت گروهها، پیشنهاد و پیگیری تدوین و تصویب آئین نامه ها و برنامه های آموزشی جدید، پیگیری اخذ مجوز راه اندازی گروه و رشته های جدید پیشنهاد بخش نامه های لازم .
  • پایش و نظارت بر نحوه ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان در سطح دانشکده های تابعه .
  • اطلاع رسانی به کلیه دانشجویان از طریق به روزرسانـی سامانه آموزش، تلفن گویا و تکمیل جداول آماری در سامانه آماری حوزه معاونت.
  • تنظیم دستور جلسه و صورتجلسه شورای آموزش.
  • پیگیری دستور جلسات گروه های مختلف آموزشی.
کاردانیکارشناسی ناپیوستهکارشناسیکارشناسی ارشد
حسابداری بازرگانیعلمی کاربردی حسابداریحقوق(رشته جدید)مدیریت بازرگانی-بازاریابی(رشته جدید)
نقشه کشی معماریعلمی کاربردی معماریمدیریت اموربانکی(جدید)مدیریت کسب و کارMBA(رشته جدید)
نرم افزار کامپیوترعلمی کاربری نرم افزار کامپیوترحسابداریآسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی(رشته جدید)
الکتروتکنیک(برق صنعتی)مدیریت بازرگانیمدیریت بازرگانیحسابداری
الکترونیک-الکترونیک عمومیمهندسی اجرایی عمرانروانشناسیروانشناسی عمومی
ساختمان-کارهای عمومی ساختمانمهندسی تکنولوژی عمران-عمرانمربیگری ورزشیمهندسی نرم افزار کامپیوتر
تاسیسات-حرارت مرکزی و تهیه مطبوعمهندسی تکنولوژی نقشه برداریعلوم ورزشی-علوم زیستی ورزشمهندسی معماری
ساخت و تولید-ماشین ابزارمهندسی تکنولوژی ساختمانمهندسی نرم افزار کامپیوترمهندسی عمران-زلزله
نقشه کشی عمومی-طراحی صنعتیمهندسی تکنولوژی برق-قدرتمهندسی عمرانمهندسی عمران-سازه
ناپیوسته عمران-کارهای عمومی ساختمانمهندسی تکنولوژی کنترل-ابزار دقیقمهندسی معماریمهندسی عمران-راه و ترابری
ناپیوسته کامپیوتر-نرم افزارمهندسی تکنولوژی الکترونیکمهندسی شهرسازیمهندسی عمران-ژئوتکنیک
ناپیوسته مخابرات-ارتباط دادهتاسیسات-حرارتی و برودتیمهندسی برقمهندسی برق-الکتروتکنیک قدرت و ماشین های الکتریکی
-مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات و ارتباطاتمهندسی مکانیکمهندسی برق-سیستم های قدرت
--مهندسی برق-قدرت-
--مهندسی برق-الکترونیک-
----
  • آئین نامه آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی – مصوب اسفند ۹۳ ویژه دانشجویان ورودی سال ۹۳ و بعد از آن
  • آئین نامه آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی – ویژه دانشجویان ورودی سال ۹۰ تا سال ۹۲
  • آئین نامه آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی – ویژه دانشجویان ورودی قبل از سال ۹۰
  • آئین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته
  • آئین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • آیین نامه تحصیل همزمان دانشجویان دارای استعدادهای درخشان در دو رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی