|

برگزاری نشست هم اندیشی با حضور اعضای هیات رئیسه، مدیران گروه‌های آموزشی و استادان گرانقدر پردیس دانشگاهی شمس ۳۰ دی ۱۳۹۷

در آخرین روزهای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷، و در ایام امتحانات پایان ترم، مورخ ۳۰ دی ماه ۱۳۹۷، پردیس دانشگاهی شمس همچون ترم های گذشته میزبان استادان گرانقدر تمامی گروه‌های آموزشی بود.
در این گردهمایی صمیمانه که با حضور اعضای هیات رئیسه، مدیران گروه‌ها، کارکنان و استادان دانشگاه برگزار گردید، پروفسور رجبی ریاست محترم دانشگاه ضمن خیرمقدم گویی به حاضران در جلسه و تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه و تلاش های خالصانه استادان و مدرسان گرامی، به تشریح جایگاه والای کنونی دانشگاه شمس پرداخته و بر لزوم همکاری و هم افزایی استادان با مجموعه دانشگاهی، تعامل سازنده با دانشجویان و به ویژه افزایش کیفیت آموزشی تاکید ورزیدند. همچنین ضمن ترسیم دورنمای متعالی این مجموعه دانشگاهی و تاکید بر توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی، نوید افتتاح باشگاه مدرن بدن سازی را تا پایان سال جاری و نیز احداث استخر سرپوشیده مجهز و مدرن دانشگاه شمس را تا سال آینده یادآور شدند.
در ادامه، آقای مهندس کر معاون محترم آموزشی و پژوهشی و نیز آقای ممشلی معاون محترم اداری و مالی، به ذکر نکاتی در خصوص حوزه های مربوطه پرداختند.
در ادامه همایش نیز هر یک از مدیران محترم گروه های آموزشی دانشگاه به بررسی ابعاد و جایگاه کنونی گروه ها پرداخته و اقدامات مثبت انجام شده در هر یک از گروه ها ذکر گردید. استادان و مدرسان محترم نیز به ذکر ایده ها و راه‌کارهای علمی و عملی در جهت رشد کمی و کیفی مسائل آموزشی دانشگاه پرداخته و در پایان همایش، پذیرایی شام در تالار مجلل باران شمس به عمل آمد.

نوشته‌های مشابه