|

تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹

 

برای مشاهده فیلم آموزشی راهنمای انتخاب واحد کلیک کنید.

 

قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی:

نکات مهم در خصوص انتخاب واحد:

انتخاب واحد تنها به صورت اینترنتی انجام می شود که از تاریخ شنبه ۱۱ بهمن ماه تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته و کاردانی در تمام رشته های تحصیلی قابل انجام است.

⚠️ در صورت عدم انتخاب واحد در مهلت فوق، دانشجو در زمان انتخاب واحد با تاخیر دارای محدودیت خواهد بود.( دانشجویان کاردانی و کارشناسی حداکثر ۱۴ واحد و دانشجویان کارشناسی ارشد حداکثر ۸ واحد )

دانشجو در هر ترم حداکثر می تواند یکی از دروس گروه معارف را اخذ نماید. این دروس شامل: “معارف اسلامی ۱” ، “معارف اسلامی ۲″، “تاریخ اسلام”، “انقلاب اسلامی و ریشه های آن”، “اخلاق و تربیت اسلامی”، “متون اسلامی” می باشند.

برای تمام دانشجویان گذراندن درس “دانش خانواده و جمعیت” به ارزش ۲ واحد در طول دوران تحصیل الزامی است. دانشجویی که در دوران تحصیلی قبلی خود یکبار این درس را گذرانده لازم به انتخاب دوباره این درس نمی باشد.

تمام دانشجویان می توانند درس اختیاری زبان و ادبیات ترکمنی را اخذ نمایند. این درس شهریه ندارد ولی نمره آن می تواند در معدل دانشجو تاثیر مثبت داشته باشد.

تمام دانشجویان می توانند درس اختیاری ارزشهای دفاع مقدس را در طول دوران تحصیل انتخاب نمایند.

برای انجام فرآیند انتخاب واحد دانشجو می بایست مبلغ علی الحساب شهریه را به صورت اینترنتی پرداخت نماید.

رعایت تمام قوانین پیش نیازی و همنیازی دروس طبق چارت گروه تحصیلی بر عهده خود دانشجو بوده و مسئولیت عدم رعایت این قوانین بر عهده دانشجو می باشد.

پیشنهاد می شود دانشجویان برای عدم بروز مشکل در روند تحصیل تنها از چارت ترم بندی شده و پیشنهادی مدیران گروه ها پیروی نمایند.

درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص انتخاب واحد لطفا با مدیران گروه خود در ارتباط باشید.

 

نوشته‌های مشابه