|

جشن معارفه دانشجویان ورودی ۹۸ پردیس دانشگاهی شمس

 

جشن معارفه ویژه دانشجویان ورودی ۹۸ تمامی مقاطع تحصیلی پردیس دانشگاهی شمس در روز دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸ در محل تالار اجتماعات شقایق ها برگزار گردید.
در این همایش باشکوه که باحضور پرشور دانشجویان ورودی جدید و کارکنان و مدیران دانشگاه برگزار شد، در ابتدا مراسم موسیقی با اجرای دانشجویان شمسبرگزار گردید سپس پروفسور علی اکبر رجبی رئیس محترم دانشگاه ضمن خیرمقدم و تبریک به دانشجویان، به معرفی دانشگاه پرداختند و در ادامه به بیان نکات مهمی در باب اهمیت علم و دانش و لزوم تولید علم و فناوری، و همچنین اهمیت ورزش و تربیت بدنی در جامعه پرداختند، همچنین از اهمیت هوانین دانشگاه و اجرای آن الزامی دانستند. ایشان از ورزش به عنوان عامل نشاط جسم، روح و روان و نیز عامل وحدت در جوامع بشری و عامل تولید ثروت برای کشورها یاد کردند.
در ادامه همایش، آقای مهندس اسحاق کر (معاون آموزشی و پژوهشی)، آقای دکتر امین محمودی مقدم (معاون دانشجویی و فرهنگی) و آقای یاسر ممشلی (معاون اداری و مالی)، هر یک به بیان موارد و تذکراتی در حوزه های مرتبط پرداختند.

مهندس اسحاق کر ضمن اشاره به نکاتی از دانشجویان خواستند تا قوانین آموزشی موجود در سایت را مطالعه و اجرایی بفرمایند

مهندس یاسر ممشلی قوانین مربوط به مسائل مالی را بیان فرمودند.

دکتر امین محمودی مقدم موارد دانشجویی و فرهنگی ، وام صندق رفاه انتشارات دانشگاه، سرویس ایاب و زهاب از دانشجویان دانشگاه خواسته شد برای برگزاری مسابقات ورزشی ، کارگاه های آموزشی وهمایش های ملی و فرهنگی دعوت به همکاری کرد
پس از انجام سخنرانی اعضای محترم هیات رئیسه، هر یک از مدیران گروه های ده گانه آموزشی دانشگاه معرفی گردیدند.
در بخش پایانی حضار جهت ضیافت ناهار به تالار پذیرایی باران شمس دعوت گردیدند.

 

نوشته‌های مشابه