نشست صمیمی و هم اندیشی با پروفسور رجبی

حضور آقای مهندس کریمی فرماندار محترم ویژه شهرستان گنبد در «دانشگاه نمونه شمس» و نشست صمیمی و هم اندیشی با پروفسور رجبی

نشست صمیمی جناب آقای مهندس کریمی فرماندار محترم شهرستان گنبد کاووس ومعاون برنامه ریزی جناب آقای دست مرد با جناب پروفسور علی اکبر رجبی ریاست موسسه شمس در محل دفتر ریاست این موسسه آموزش عالی در روز سه شنبه مورخ ۹۶/۱۰/۰۵ انجام گرفت وطرفین با اشاره به علاقمندی دو طرف برای همکاری بیشتر در امور فرهنگی و اجتماعی شهرستان  خواستار برگزاری جلسات منظم در این راستا شدند.

پروفسور رجبی با اعلام آمادگی دانشگاه شمس برای همکاری های بیشتر در حوزه آسیب های اجتماعی و فرهنگی ابراز امیدواری کردند که از این بعد مساِئل ومشکلاتی مانند وضعیت اعتیاد و همچنین آمار بالای طلاق در سطح شهرستان توسط کارگروه روانشناسی این دانشگاه بررسی و دلایل آن جهت اجرای طرح های فرمانداری ارسال گردد.
مهندس کریمی فرماندار محترم شهرستان نیز اذعان داشتند که با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های فوق العاده دانشگاه شمس در صورت صلاحدید دستور انتقال اتاق فکر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به این دانشگاه داده خواهد شد. ایشان با اشاره به رشد پنج درصدی طلاق و کاهش ازدواج در گنبد کاووس و همچنین وجود بیش از هشت هزار معلول در این شهرستان از دکتر رجبی خواستند تا دانشگاه شمس به این موضوعات ورود نماید و در برطرف نمودن برخی کاستی های موجود در شهرستان به کمک سایر دستگا های اجرایی بیاید.
خانم خسروی مدیر گروه روانشناسی دانشگاه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این گروه در مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی، بیان داشتند که بازدید های مکرر دانشجویی از مراکز توانبخشی و کمپ های ترک اعتیاد وسایر مراکز بهزیستی از جمله فعالیت های اخیر دانشجویان گروه روانشناسی بوده است.

نوشته‌های مشابه