|

همایش گرامی‌داشت هفته معلم و آئین تجلیل از استادان

همایش گرامی‌داشت هفته معلم و آئین تجلیل از استادان موسسه آموزش عالی شمس؛ یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۸

همایش گرامی‌داشت هفته معلم و آئین تجلیل از استادان موسسه آموزش عالی شمس باحضور اعضای محترم هیات رئیسه، مدیران و کارکنان دانشگاهی و استادان و خانواده‌های محترم ایشان در مورخ یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۸ در محل تالار اجتماعات شقایق‌های شمس برگزار گردید.
در این همایش باشکوه، پروفسور رجبی ریاست محترم دانشگاه ضمن خیرمقدم‌گویی به مهمانان و حاضرین، به بیان جایگاه والا و نقش معلم و استاد پرداخته و جلوه‌هایی از خدمات و تلاش‌های علمی و اجتماعی استاد شهید مرتضی مطهری را خاطرنشان شدند. دکتر رجبی در ادامه به تبیین جایگاه والای موسسه شمس در منطقه و کشور پرداختند و افق توسعه دانشگاه را به لحاظ فضاهای فیزیکی و توسعه علمی و آموزشی ترسیم نمودند. همچنین مهندس اسحاق کُر معاون محترم آموزشی و پژوهشی موسسه شمس در باب کیفیت علمی و آموزشی و فعالیت‌های آموزشی و آزمایشگاهی و توسعه دانشگاه از لحاظ کمی و کیفی نکاتی را بیان داشتند.
در این همایش باشکوه، حضار و مهمانان شاهد اجرای برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی و هنری از جمله اجرای گروه موسیقی رُزِت و گروه کُرال ماهور بودند.
در آخرین بخش از برنامه نیز از استادان منتخب گروه‌های آموزشی دانشگاه تقدیر گردیده و هدایای ویژه‌ای اهدا گردید. همچنین در آئین تقدیر و تجلیل از استادان، در اقدامی فاخر و ستودنی، پروفسور علی اکبر رجبی از آقای ایزدی (معلم سال اول دبستان خود در سال ۱۳۴۱) که مهمان ویژه همایش بودند، تقدیر کرده و به رسم قدردانی از ایشان، بوسه‌ای بر دستان این معلم فرهیخته نثار کردند.

روابط عمومی موسسه آموزش عالی شمس

 

نوشته‌های مشابه