|

ترجیح شما در انتخاب رشته بعد از دوره‌های روزانه چیست ؟

ترجیح شما در انتخاب رشته بعد از دوره‌های روزانه چیست ؟

شبانه ،غیرانتفاعی ، پردیس ، دانشگاه آزاد  یا پیام نور ؟ ترجیح شما با توجه به رتبه تان  بعد از دوره های روزانه چیست ؟

 

خصوصیت مشترک همه ی گزینه های بالا داشتن شهریه است ، یعنی برای تحصیل در این دوره ها باید شهریه پرداخت کنید .اما ویژگی هر یک از این دوره ها چیست و اولویت شما بعد از رشته های روزانه انتخاب کدام یک از این دوره هاست ؟

شبانهدقیقا مثل دوره های روزانه است ومعمولا  کلاس ها  با روزانه ها مشترک است . این دوره ها دارای شهریه است و  شهریه هر ترم در سال ۹۵ بین  ۹۰۰ تا ۱۴۰۰ بوده است. مدرک توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر می شود .

غیرانتفاعی:  مانند دوره های روزانه و شبانه برگزار می شود  . این دانشگاه ها عموما خصوصی بوده و شهریه دریافت می کنند و  شهریه هر ترم اکنون یعنی در سال ۹۷ بین  ۹۰۰ تا ۱۴۰۰ می باشد. همچنین مدرک توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر می شود.

پیام نور:  تعداد جلسات تشکیل کلاس معمولا نسبت به دوره های روزانه شبانه و غیرانتفاعی کم تر است . مدرک توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر می شود .

دانشگاه آزادکلاس ها مثل دوره های روزانه دانشگاه سراسری است ولی شهریه نسبت به دوره های شبانه ، غیر انتفاعی و پیام نور بالاتر است .مدرک توسط سازمان مرکزی دانشگاه آزاد صادر می شود .

پردیس خودگردان (بین المللی): شهریه آن  از همه دوره های بالا بیشتر است و نحوه برگزاری کلاس ها فرقی با روزانه ها ندارد . مدرک توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر می شود.

 

و ما به شما تحصیل در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی شمس گنبد را پیشنهاد می کنیم زیرا:

  • برترین و بزرگترین دانشگاه غیرانتفاعی استان است.
  • به نقل از مسئولین محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بالاترین سطح کیفی آموزشی را در استان گلستان دارا می باشد.
  • در آخرین رتبه بندی موسسات و دانشگاه های غیردولتی، دارای بالاترین رتبۀ استانی است.
  • فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد این موسسه درصورت قبولی در مقطع دکتری، با تصویب هیات امناء و مرکز جذب وزارت علوم، برای عضویت هیات علمی این موسسه، بورسیه تحصیلی می شوند.
  • ۲۰ تا ۵۰درصد تخفیف ویژه در شهریه ثابت نیمسال اول، برای کلیه دانشجویانی که این موسسه را در اولویت اول، انتخاب نمایند تعلق می گیرد.
  • خوابگاه خودگردان برای آقایان در داخل دانشگاه وجود دارد و خوابگاه خودگردان برای خواهران با هماهنگی در داخل شهر موجود است.
  • سرویس ایاب و ذهاب از مرکز شهر به موسسه و بالعکس به صورت رایگان است.
  • وام شهریه، به دانشجویان واجد شرایط بر اساس ضوابط صندوق رفاه دانشجویی تعلق می گیرد.
  • در پایان هر ترم تحصیلی به دانشجویان رتبه های اول تا سوم به ترتیب معادل ۳۰ ، ۲۰ و ۱۰ درصد تخفیف در شهریه ثابت ترم بعد داده خواهد شد، به شرطی که دارای حداقل معدل ۱۷ باشند.
  • همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص پرداخت شهریه فرزندان شهید و ایثارگران انجام می پذیرد.
  • سایر امکانات کمک آموزشی و رفاهی این موسسه عبارتند از: سالن ورزشی سرپوشیده، سالن همایش، انتشارات و تکثیر، تالار اجتماعات، تالار پذیرایی، کتابخانه مرکزی، سایت رایانه ای، سایت رایانه ای GIS، ساختمان مستقل آزمایشگاه ها و کارگاه ها، مرکز رشد فناوری های نوین با مجوز پارک علم و فناوری، مشاور و روانشناس، سلف سرویس و بوفه دانشجویی، اینترنت وای وای رایگان برای تمام دانشجویان در تمام وحوطه دانشگاه و دریاچه مصنوعی و …
  • موقعیت این موسسه در یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهرستان و جنب دریاچه مصنوعی واقع شده و امکانات فوق العاده ای را برای تحصیل فراهم آورده است.

رشته های موسسه آموزش عالی شمس در کنکور سراسری سال ۱۳۹۷

 

سایر رشته های موسسه آموزش عالی شمس در تمام مقاطع در سال ۱۳۹۷

 

نوشته‌های مشابه