جلسه معارفه دانشجویان ورودی جدید

⭐️جلسه معارفه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه نمونه “شمس” گنبد کاووس⭐️

دانشگاه شمس بار دیگر شاهد شور و شوق وصف ناپذیر دانشجویان با انگیزه و پر نشاطی بود که در آئین معارفه ورودیهای جدید نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷_۹۶ شرکت نموده بودند.
در این مراسم که با حضور پرفسور علی اکبر رجبی ، ریاست محترم دانشگاه و سایر مسئولان مربوطه در محل تالار اجتماعات این دانشگاه برگزار شد. تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید زینت بخش این مراسم بود.
در ابتدای این جلسه صمیمی ، جناب پرفسور رجبی ؛ ضمن خوشامد گویی به کلیه حاضرین در این نشست به نکات مهمی اشاره نمودند؛ که بی شک بکارگیری این مسائل کلیدی برای کلیه دانشجویان ورودی جدید ؛ می تواند در تمام طول تحصیل شان مثمر ثمر واقع شود.
ایشان در بخشی از سخنان خود به معرفی دانشگاه و امکانات بی نظیر آن در سطح استان گلستان اشاره نمودند. و به دانشجویان این نوید را دادند که بزودی امکانات مدرن دیگری در بخش فوق برنامه به دانشگاه افزوده خواهد شد. که از آنجمله می توان به تاسیس ومجهز نمودن باشگاه پرورش اندام وبدنسازی فوق مدرن در سالنی با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و همچنین اضافه نمودن تعدادی میز پینگ پنگ در محوطه دانشگاه اشاره کرد.
وی همچنین با تاکید بر رعایت اصل سلسله مراتب اداری، در این دانشگاه از همه دانشجویان خواستند که این امر را رعایت نمایند تا بتوانند براحتی به مسایل ومشکلاتشان فائق آیند.
معرفی اعضاء هیئت رئیسه و مدیران گروه های آموزشی نیز از دیگر بخش های این مراسم بود.
در ادامه برنامه و پس از پایان سخنان جناب پرفسور رجبی ؛ دکتر محسن خسروی ،معاون پژوهشی و آموزشی ؛ مهندس محمد رضا سمیعی،معاون امور دانشجویی وامور فرهنگی ؛ وهمچنین مهندس یاسر ممشلی معاون اداری ومالی نیز سخنان کوتاهی در موضوعات مرتبط با معاونت های نام برده بیان داشتند.
در پایان این مراسم نیز کلیه مدعوین در ضیافت نهار دانشگاه که درمجموعه تالار مجلل و زیبای “باران” تدارک دیده شده بود شرکت نمودند.

 

 

نوشته‌های مشابه