جشن با شکوه دانش آموختگان

? برگزاری جشن با شکوه دانش آموختگان و آئین تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه “نمونه” شمس گنبد

?مراسم جشن دانش آموختگان?

تالار اجتماعات “شقایق های ” دانشگاه نمونه شمس گنبد قابوس بار دیگر شاهد برگزاری مراسمی با شکوه و بیاد ماندنی بود که با حضور ریاست محترم دانشگاه ؛ جناب پرفسور علی اکبر رجبی و همچنین حضور رئیس و اعضاء محترم شورای اسلامی شهرستان گنبد و سایر مدعوین گرانقدر انجام گرفت.
در این مراسم که با عنوان جشن فارغ التحصیلی دانشجویان برگزار گردید؛ به طور همزمان از برگزیدگان علمی و ورزشی دانشگاه نیز تقدیر شد.
در ابتدای این مراسم که در ساعت ۱۰:۳۰دقیقه روز پنجشنبه ۹۶/۹/۲۳ آغاز شد ؛ ابتدا قاری برجسته استانی که از دانشجویان نمونه پردیس دانشگاهی شمس نیز محسوب می گردد؛ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید ، حاضرین در جلسه را متبرک به یاد و نام خداوند و کلام نورانیش نمود.
پس از آن معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه ، دکتر محسن خسروی ، در سخنان کوتاهی به دانشجویان و بخصوص خانواده های محترم آنها که از شهر های دور و نزدیک ؛ قدم رنجه نموده بودند و به دانشگاه شمس تشریف آورده بودند، خیر مقدم و خوشامد گویی گفتند.
سپس مجری خوش قریحه و با استعداد مراسم که ایشان نیز از دانشجویان ؛ دانشگاه شمس تلقی می گردند ؛ با قرائت شعر زیبایی ، حاضرین را به وجد آورد و با دعوت از جناب پرفسور رجبی به پشت تریبون ؛دانشجویان و حاضرین بصورت یکپارچه شروع به تشویق ریاست محترم دانشگاه نمودند و ایشان را تا رسیدن به پشت تریبون با تشویق های خود مشایعت نمودند.
ایشان با اشاره به کمبود وقت ضمن خوشامد گویی به حاضرین و علی الخصوص اعضای محترم شورای شهر گنبد کاووس ؛ از موافقت شورای شهر برای توسعه دانشگاه شمس خبر دادند.
و ابراز امیدواری نمودند که به زودی با هماهنگی بین دانشگاه و شهرداری بتوانیم در توسعه علمی و فرهنگی شهرستان گنبدکاووس قدم های بزرگی برداریم.
در ادامه برنامه نیز گروه هم آوایی گلستان ، با اجرای قطعات موسیقی زیبایی از آهنگهای حماسی وشاد باعث ایجاد لحظات پرخاطره و فراموش نشدنی برای حاضرین در جلسه گردیدند.
مراسم با قرائت سوگند نامه دانش آموختگی دانشجویان ادامه یافت و بترتیب خانمها و آقایان با پوشیدن ردای مخصوص این جشن عکس یادگاری گرفتند و با یکدیگر خداحافظی نمودند.
همزمان نیز لوح دانش آموختگی آنها توسط دکتر رجبی و اعضای محترم شورای شهر اعطا گردید.
این مراسم که تا ساعت۱۲:۳۰دقیقه ظهر ادامه داشت با پذیرایی و صرف ناهار در تالار زیبا و مدرن مجموعه باران به پایان رسید.

 

نوشته‌های مشابه