|

جشن معارفه دانشجویان ورودی ۹۷ پردیس دانشگاهی شمس

جشن معارفه دانشجویان ورودی ۹۷ پردیس دانشگاهی شمس

جشن معارفه ویژه دانشجویان ورودی ۹۷ تمامی مقاطع تحصیلی پردیس دانشگاهی شمس در روز پنج شنبه ۲۴ آبان ۹۷ در محل تالار اجتماعات شقایق ها برگزار گردید.
در این همایش باشکوه که باحضور پرشور دانشجویان ورودی جدید و کارکنان و مدیران دانشگاه برگزار شد، در ابتدا پروفسور علی اکبر رجبی رئیس محترم دانشگاه ضمن خیرمقدم و تبریک به دانشجویان، به معرفی دانشگاه پرداختند و در ادامه به بیان نکات مهمی در باب اهمیت علم و دانش و لزوم تولید علم و فناوری، و همچنین اهمیت ورزش و تربیت بدنی در جامعه پرداختند. ایشان از ورزش به عنوان عامل نشاط جسم، روح و روان و نیز عامل وحدت در جوامع بشری و عامل تولید ثروت برای کشورها یاد کردند.
ریاست پردیس دانشگاهی شمس، در پایان بیانات خود وعده ساخت استخر سرپوشیده مدرن و مجهز در محل مجموعه ورزشی دانشگاه را دادند که تاکنون فضای فیزیکی این مجموعه احداث گردیده و پیگیری های لازم برای ایجاد و تجهیز استخر در حال انجام است.
در ادامه همایش، آقای مهندس اسحاق کر (معاون آموزشی و پژوهشی)، آقای محمدرضا سمیعی (معاون دانشجویی و فرهنگی) و آقای یاسر ممشلی (معاون اداری و مالی)، هر یک به بیان موارد و تذکراتی در حوزه های مرتبط پرداختند.
پس از انجام سخنرانی اعضای محترم هیات رئیسه، هر یک از مدیران گروه های ده گانه آموزشی دانشگاه معرفی گردیدند.
در بخش بعدی همایش، دانشجویان و حضار شاهد اجرای برنامه نمایشی رزمی نینجا بودند که همگان تحت تاثیر این حرکات زیبا قرار گرفتند.
در بخش پایانی به تمامی دانشجویان حاضر در همایش هدیه ای از طرف دانشگاه اهدا گردید و حضار جهت ضیافت ناهار به تالار پذیرایی باران شمس دعوت گردیدند.

نوشته‌های مشابه